![2-UPR-shutterstock_497808337-[Převedený]](https://static.wixstatic.com/media/b4cd85_468d7d0f9ff44fcc8abb42d09d02f4b1~mv2.png/v1/fill/w_980,h_261,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/b4cd85_468d7d0f9ff44fcc8abb42d09d02f4b1~mv2.png)
Online účetnictví externě
Poskytujeme komplexní servis v oblasti vedení účetnictví pro právnické i fyzické osoby, včetně mzdové a personální agendy zaměstnavatele. Máme dlouholeté zkušenosti s účtováním v mnoha různých oborech podnikání od dopravy, hotelových a pohostinských služeb, přes maloobchodní prodej, stavebnictví, provozování stájí a chovu koní, lékárenství, farmaceutický průmysl, pronájem a správu nemovitostí až po výrobní firmy. Naše služby jsou vždy v souladu s aktuálně platnými normami a právními předpisy.
Management nákladů
a majetku
Díky přístupu 24 hodin / 7 dní k účetnictví můžete aktivně sledovat nebo pracovat v jednotlivých agendách systému.
Přístup do systému
24/7
napojení
na eshop
napojení
obchodů
Řízení
skladu
Fakturace
a platby
Účetní služby poskytujeme i formou on-line (vzdáleného) přístupu do našeho ekonomického systému POHODA E1. Zpracování Vámi dodaných účetních dokladů probíhá v kancelářích PROMIFIN. Vy pak přímo
v systému vidíte všechny zpracované účetní doklady, včetně mezd a personalistiky či bankovních operací. Toto řešení je vhodné i pro e-shopy provozované na platformě, která podporuje export dat ve formátu XML (vystavené faktury, dodací listy, vedení skladu).
Napojení API ● Automatické párování plateb ● Automatické vystavování faktur ● Automatické upomínky
Zpracování Vámi dodaných účetních dokladů probíhá v kancelářích PROMIFIN CZECH
V systému vidíte všechny zpracované účetní doklady, včetně mezd a personalistiky či bankovních operací
Můžete sledovat pohledávky, závazky, náklady atd.
Jednotlivé výstupy z účetnictví včetně mezd či reportingu Vám pravidelně předáváme v dohodnutých termínech a formách
Po zpracování Vám všechny účetní doklady, včetně mezd a personalistiky či bankovních operací vrátíme
Služba zpracování a vedení účetnictví obsahuje
-
sestavení rozvahy (zahajovací rozvaha, počáteční rozvaha a konečná rozvaha), účetní osnova, výsledovka
-
vedení účtů hotovosti a bankovních operací
-
aktuální přehledy pohledávek a závazků
-
příprava platebních příkazů
-
zaúčtování mezd
-
evidence drobného a dlouhodobého majetku včetně odpisů
-
inventurní zápisy
-
skladové hospodářství
-
zpracování přiznání k DPH dle období
-
sestavení a odeslání elektronického přiznání k Režimu přenesení daňové povinnosti
-
příprava podkladů pro DPPO
-
cestovní náhrady a služební cesty, stravné a jízdné
-
výdaje na auto/referenční režim
ONLINE elektronický archiv dostupný 24 hodin
Využijte naše komplexní služby a ušetřete čas...
V závislosti na Vašich potřebách můžete využívat naše další služby, ať už jednorázově, nebo jako součást Vašeho měsíčního paušálu. Díky vzájemné kombinaci služeb jsme schopni Vám poskytovat komplexní servis na klíč v oblasti ekonomického a administrativního řízení Vaší firmy.